معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از حضور اعضا جوانان هلال احمر استان یزد در دوره منطقه ای بومینو پلاس به میزبانی استان کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : ورود سازمان جوانان هلال احمر به عرصه هایی همچون آموزش استارتاپ ها و کارآفرینی، بخشی از وظایف جمعیت بازخوانی خواهد شد و در اذهان عمومی هلال احمر فقط امدادونجات نقش نخواهد بست.

وی موضوع کارآفرینی را یکی از موضوعات مهم در چند دهه ی اخیر عنوان کرد و افزود: موج جدیدی از سیاست های کارآفرینانه در اکثر کشورها ایجاد شده است که توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزش های مورد نیاز و انجام تحقیقات و پژوهش های لازم در این زمینه، در کشور الزامی است.

میرحسینی گفت: این دوره با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی، ترویج مهارت های کارآفرینانه، کمک به معضل اشتغال، توسعه کسب و کارهای نوپا و نوآورانه برگزار شد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد بیان داشت : اعضایی که طرح و ایده آنها در دوره قبل به عنوان ایده برتر انتخاب شده است در این دوره حضور دارند و اعضایی که در این دوره ایده و طرحشان به عنوان طرح منتخب انتخاب شود، به دوره آموزشی مربیگری کارآفرینی راه پیدا خواهند کرد .

وی افزود: هدف جمعیت هلال احمر از آموزش راه اندازی کسب و کار این است که بتواند از ظرفیت جوانان در راستای آشنایی آنها با مفاهیم کار آفرینی و مبانی کسب و کار استفاده کرده و جوانانی کار آفرین برای راه اندازی کسب و کار جدید تربیت شوند.

لازم به ذکر است از بین 6 تیم حضور یافته از 4 استان ،  دو تیم اعضا جوانان هلال احمر استان یزد توانستند مقام اول و سومی را کسب نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا